نشانگر کانال فراکتال برای متا تریدر 4
نوشته شده توسط : Mihayloo

نشانگر کانال فراکتال برای متا تریدر 4 یک متا تریدر است که کانال‌هایی را در اطراف عمل قیمت ترسیم می‌کند تا معامله‌گرانی که از آن استفاده می‌کنند بتوانند تشخیص دهند که چه زمانی تغییراتی در قیمت از نظر نحوه تسریع و کاهش قیمت وجود دارد. آن مناطقی را که قیمت حرکت‌های بسیار تیز انجام می‌دهد را شناسایی می‌کند و فرصت‌هایی برای ورود معامله‌گر با استفاده از آن ایجاد می‌کند. همچنین مزایای زیادی برای معامله‌گرانی که از آن استفاده می‌کنند وجود دارد و ما در زیر به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تجارت نیمه خودکار در کنار کار روزانه شما
هشدار در زمان واقعی زمانی که واگرایی رخ می دهد

زیرا این اندیکاتور می تواند بلافاصله به معامله گر کمک کند تا حرکات بسیار تند قیمت را تشخیص دهد تا معامله گر بتواند از چنین حرکاتی در معاملات خود استفاده کند یا به عنوان یک علامت هشدار برای معامله گرانی باشد که در حال حاضر مخالف روند هستند وبه امید اینکه قیمت به مسیر خود برگردد.

یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از نشانگر کانال فراکتال برای متا تریدر 4 این است که فرصت های ورود را برای معامله گرانی فراهم می کند که در هنگام شروع یک روند جدید با قدرت از آن استفاده می کنند. این به این دلیل است که اندیکاتور معمولاً میله‌هایی را روی قیمت می‌کشد تا معامله‌گر بتواند این نوارها را در حین معامله دنبال کند تا زمانی که قیمت به حرکت عادی خود ادامه دهد.

هر زمان که قیمت از هر یک از این میله‌ها در بالا یا پایین آن خارج شد، بلافاصله فرصتی برای ورود به روند ایجاد می‌کند تا معامله‌گر بتواند به سرعت به روند بپیوندد و به سرعت از روند سود ببرد. این یک ویژگی بسیار ویژه است زیرا به معامله گر اجازه نمی دهد بی مورد در محدوده قیمت یا حرکت های بسیار کمی درگیر شود و تنها زمانی که روند بسیار جدی در جفت ارز معامله گر یا دارایی معاملاتی وجود داشته باشد شکسته می شود و به سمت بالا ادامه می یابد. انتخاب

این بدان معناست که معامله گران می توانند به راحتی تشخیص دهند که هنگام استفاده از این نشانگر ، حرکات شدید سریع در بازارها اتفاق می افتد و می تواند به آنها کمک کند تا از این حرکت بمانند و از این حرکت سود کسب کنند زیرا روند دیگر باعث بلعیدن قیمت مجدد قیمت نمی شود. تا زمانی که روند هنوز خیلی تیز است. به عنوان مثال ، یک معامله گر که از شاخص کانال فراکتال برای متا معامله گر 4 استفاده می کند ناگهان متوجه می شود که قیمت به قسمت فوقانی کانال های فراکتال رسیده است. این معامله گر می داند که فرصتی برای شرکت به سرعت در یک حرکت شدید در قیمت است. سپس معامله گر به سرعت نمودار بازه زمانی بالاتر را باز می کند و به او می گوید که تجارت مطابق با روند کلی بازار است.

سپس معامله گر تجارت را با مشاهده دستورالعمل های جدی مدیریت پول می گیرد به گونه ای که اگر تجارت به سمت مخالف بازگردد ، معامله گر به سادگی تجارت را ترک می کند و همه معامله گر از بین می روند که از تجارت خارج شود نباید بیش از 1 ٪ از آنها باشدسهام فعلی معامله گر در بازارها. به این ترتیب ، سرمایه معامله گر در برابر واژگونی قیمت ها و حرکات جعلی ایمن نگه داشته می شود و معامله گر می تواند بازده مداوم را فقط از پیروی از حرکات هر بار که قیمت از هر دو طرف شاخص کانال فراکتال برای کانال های معاملاتی متا معامله گر 4 می تواند بازگرداند.

یکی دیگر از مزیت های مهم که معامله گر به دست خواهد آورد این است که به بازرگانان چندین ورودی را در یک روند خاص ارائه می دهد. این امر به این دلیل است که یک روند واحد معمولاً دارای چندین عقب نشینی است ، هم عقب نشینی های عمده و جزئی و نشانگر کانال فراکتال برای متا معامله گر 4 اجازه نمی دهد اگر هنوز با اصلاح قیمت انجام نشده باشد ، قیمت آن را خراب کند. این بدان معنی است که هنگامی که یک معامله گر روند را مشاهده کرد ، قدم بعدی این است که معامله گر به سرعت به دنبال فرصت های معاملاتی باشد.

برخی از این فرصت های معاملاتی به شکلی به وجود می آید که اقدام قیمت می خواهد خیلی سریع روند و در یکی از جهات خود شکسته شود و یکی از کانال ها را در راه خود شکست. این به یک فرصت بسیار منحصر به فرد برای معامله گر تبدیل می شود تا در جهت شکست تجارت کند. پس از چند شمع ، قیمت هنوز تصمیم به بازسازی می گیرد و دوباره پس از جابجایی هنوز در جهت بازه های زمانی بالاتر ، دوباره شکسته می شود.

این به معامله گر کمک می کند تا دوباره وارد شود ، همه در حالی که باید دستورالعمل های سخت مدیریت پول را در معاملات فردی حفظ کنید تا هر کدام از آنها شکست بخورد ، سایر موارد را پایین نمی آورد ، و پس از ورود معامله گر دوباره ، او دو موقعیت دارددر رونداین چرخه اصلاح و شکست جدید می تواند با یک معامله گر چندین بار در یک روند اتفاق بیفتد و هر بار که اتفاق می افتد ، یک معامله گر را با فرصتی منحصر به فرد جدید ارائه می دهد تا بتواند در تجارت دیگری در جهت روند کار شرکت کند و از این طریق چرخه را به درستی ادامه دهد تاقیمت شروع به چاپ سیگنالهایی که بر خلاف جهت روند هستند.

در این زمان ، معامله گر می تواند بلافاصله از تمام مواضع خود با سود خارج شود و به دنبال روند دیگری برای تجارت باشد. این امر به راحتی می تواند یک معامله گر را در سمت راست این روند نگه دارد ، اگر آنها فقط در جهت نمودارهای بازه زمانی بالاتر انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که معامله گران فقط در معاملات خود حداقل خطرات دارند. به این ترتیب ، معامله گر هرگز بیشتر از برنده شدن از دست نمی دهد و این به تنهایی می تواند تجارت خود را با گذشت زمان بسیار تعادل و سودآور حفظ کند ، به خصوص اگر معامله گر با تکرار این چرخه بارها و بارها سازگار باشد.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: